Stilte

Lieve allemaal,

Het is de afgelopen weken stil geweest op dit blog.

Sinds vandaag is het ook om ons heel stil geworden.

Onze lieve, stoere, slimme Eric is vanmiddag in rust aan het einde gekomen van zijn zware, zware rit. Hij heeft hem tot het eind uitgereden.

Op dit moment willen we dat ook in alle rust op ons laten inwerken, onder elkaar. Wat er verder te melden valt, zullen we in de komende dagen laten weten.

Peter, Gerdie, Robin, Pieter, Floris, Daniëlle

48 gedachten over “Stilte

  1. Wat een verdriet voor de ouders, familie en vrienden – wat een dapper kind hebben zij moeten laten gaan.
    Gecondoleerd allen.

  2. Lieve Eric je bent en blijft onze onvergetelijke kanjer. Rust zacht.
    Je familie en vrienden wensen wij heel veel sterkte met het verlies van deze geweldige kanjer.

  3. Lieve Gerdie, Peter, Robin, Pieter, Floris en Daniëlle. Sprakeloos ben ik na het lezen van het bericht vanochtend in de krant. Eric, altijd positief en o zó vriendelijk en attent. Ik wens jullie heel veel sterkte nu hij er niet meer is…

    Simon van Wonderen

  4. Heel veel kracht gewenst om dit verlies te dragen. Wij kunnen ons geen voorstelling maken van wat dit voor jullie moet betekenen. Onze gedachten zijn bij jullie.
    Joost, Rachel, Renske, Anouk, Fedor, Sander, Wouter

  5. Lieve Peter & Gerdie, Robin, Pieter, Floris & Danielle,
    We zijn ook de laatste maanden door Tineke op de hoogte gehouden en hebben Eric’s blog met bewondering & ontroering gevolgd. We proberen te voelen wat dit voor jullie allen betekent en we zijn blij dat hij in rust is gestorven. Alle liefs & goeds,
    Lot & Hessel

  6. Heel veel sterkte met het verlies van een fantastisch mooi mens. wat een gemis voor een ieder die hem gekend heeft, maar vooral voor zijn familie . rust zacht prachtige man. wat zullen we je missen !

  7. Wat een verlies! In gedachte bij Eric, mijn talentvolle, intelligente en humoristische oud-leerling. Beste familie, gecondoleerd en heel veel sterkte.

  8. Familie,

    Het is middennacht geweest en ik kom terug van een kleine wandeling in de donkerte van de
    Franse nacht en Jose vertelt me,dat Eric er niet meer is en ik kijk wezeloos om me heen en probeer het tot me te nemen.Ik,wij wisten het,dat het zou gebeuren,maar dat het nu gebeurt
    maakt me zo bedroefd.
    Heel veel sterkte en hij heeft eretribune in mijn hart.

    Gecondoleerd ook namens Jose vanuit een zeer stil Dondas.

    Jaap

  9. Lieve Gerdie, Peter, Robin, Pieter, Floris en Daniëlle,
    Een mooie, levenslustige en krachtige man is van ons heengegaan. Jullie zoon en broer, met nog zoveel plannen.
    Het is niet te bevatten en te geloven dat Eric er niet meer is. Rust zacht lieve Eric; we zullen je nooit vergeten.
    Sterkte lieve familie 💋💋

  10. Lieve Gerdie, Peter, Robin, Pieter en Floris,
    Een mooie, levenslustige en krachtige man is van ons heengegaan. Jullie zoon en broer, met nog zoveel plannen.
    Het is niet te bevatten en te geloven dat Eric er niet meer is. Rust zacht lieve Eric; we zullen je nooit vergeten.
    Sterkte lieve familie 💋💋

  11. Lieve familie. Wat een treurig nieuws. Wat heeft jullie Erick een lange strijd moeten strijden; het zal jullie tot troost zijn dat hij uiteindelijk in rust en vrede is gestorven. Heel heel veel sterkte de komende tijd.
    Hanna Onkenhout

  12. Stop all the clocks, cut off the telephone,
    Prevent the dog from barking with a juicy bone,
    Silence the pianos and with muffled drum
    Bring out the coffin, let the mourners come.

    Let aeroplanes circle moaning overhead
    Scribbling on the sky the message He Is Dead,
    Put crepe bows round the white necks of the public doves,
    Let the traffic policemen wear black cotton gloves.

    Eric was your North, your South, your East and West,
    Your working week and your Sunday rest,
    Their noon, your midnight, their talk, your song;
    We thought that love and life would last for ever: We were wrong.

    The stars are not wanted now: put out every one;
    Pack up the moon and dismantle the sun;
    Pour away the ocean and sweep up the wood.
    For nothing now can ever come to any good.

    (vrij naar W.H. Auden)

  13. Een tijd geleden van opa Appie al begrepen dat je veel pijn had vanwege je ziekte.
    Van de week een droom over je gehad. Waarom wist ik niet. ..nu weet ik het. Mijn hart staat even stil. Ik heb je blog gelezen. Wat een strijd heb jij gehad. Rust nu lekker uit, Eric.
    Gecondoleerd Peter, Gerdie alle broers en alle andere dierbare. Mijn gedachte is bij jullie. Xx Manon vd Steen

  14. Stilte ook hier, wat een verdrietig bericht…..
    Eric, de kracht, het optimisme, je strijdlust in je woorden hier, hebben diepe indruk op me gemaakt en zullen blijven naklinken.
    Ik wens je familie, vriendin en vrienden veel sterkte toe!

  15. Stil van………….
    Gecondoleerd en veel sterkte met het gemis van jullie zoon, broer en vriend.

    “Wij zijn alle ballingen, levend binnen de lijsten van een groot schilderij. Wie dit weet leeft groot. De overige zijn insecten”. Leonardo da Vinci geciteerd in ‘Erik of het Klein Insectenboek’

  16. Lieve familie en vrienden van Eric, wat een vreselijk naar bericht, gecondoleerd. Ik denk aan jullie en wens jullie alle sterkte voor de komende moeilijke periode. Liefs Melissa

  17. Lieve Eric goede reis. Je hebt gevochten en deze oneerlijke strijd verloren. Rust zacht lieve jongen. Zal je humor niet vergeten. Sterkte voor iedereen om je heen voor nu en de tijd die komen gaat. Dikke kus. Jolanda Bos-Overbeek

  18. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Eigenlijk geen woorden……alleen tranen. Dat de mooie herinneringen aan Eric jullie kracht zullen geven. Wij zullen die kanjer nooit vergeten. Rust Zacht Liefste Eric.

  19. It’s a long, long road
    From which there is no return
    While we’re on the way to there
    Why not share
    And the load
    Doesn’t weigh me down at all
    He ain’t heavy he’s my brother

    In gedachte bij Eric, in gedachte bij jullie.
    Kitty, Jeroen, Bas & Merijn

Plaats een reactie